Середа IV тижня Великого Посту



Іс 49, 8-15
Пс 145(144), 8-9. 13вд-14. 17-18 (П.: пор. 8а)
Йн 5, 16-30

Духовна свіжість

Поява Ісуса було сюрпризом для багатьох Його сучасників. Вони не очікували, що Месія діятиме так, як це робив Ісус. Вони, мабуть, мали інше уявлення і очікування щодо Сина Божого. Бог завжди дивує нас своєю винахідливістю. Він може змінити наше життя на 360 градусів. Дозвольмо Святому Духові вести нас і не залишаймося закритими в світі наших закостенілих ідей і непорушних духовних схем. Кожна зустріч з живим Богом може стати відродженням і оновленням, тільки мусимо це захотіти самі. Він поважає нашу свободу.

Господи, я прошу Тебе про благодать, яка буде проникати моє внутрішнє життя. Стою перед Тобою з відкритим серцем. Я хочу, щоб Ти мене духовно зміцнював і очистив моє серце від непотрібних і некорисних внутрішніх та зовнішніх прив’язань.