Середа ІІІ тижня Великого Посту


Втор 4, 1. 5-9

Пс 147, 12-13. 15-16. 19-20

Мт 5, 17-19

Закон Божий

Сучасні люди з більшим релятивізмом відносяться до заповідей Божих. Їм здається, що якщо що-небудь буде поставлено на голосування і за це демократично проголосують, це стає законом, якого слід дотримуватися. Такі гасла як: аборт, контрацепція, розлучення, рівні права сексуальних меншин стають частиною політичної гри і показником сучасності. Вчення Ісуса не залишає жодних сумнівів: тільки той, хто буде виконувати Заповіді Божі, осягне Царства Небесного. Тільки Божий закон може бути нормою для віруючих. Якщо ми шукаємо іншого права, то нам не вистачає смирення і ми ризикуємо програти духовно. 

Отче мій, я знаю, що Ти з любов’ю піклуєшся про мене. Ти дав мені заповіді, що я не заблукав. Прошу Тебе, допоможи мені виконувати їх у моєму житті.