V Неділя Великого Посту



Єр 31,31-34
Пс 51,3-4.12-13.14-15
Євр 5,7-9
Йн 12,20-33

Приносити плоди

Справжня любов є завжди плідною. Це відноситься як до її фізичного виміру, так і до духовного. Плодом любові двох людей, чоловіка і жінки, є дитина. Плодом надприродною любові, спрямованої до Бога, є духовна плідність. Той, хто любить Бога, не зупиняється лише на спогляданні Його, але вносить досвід цієї любові до своїх відносин з людьми. Якщо ми говоримо, що любимо Бога, і в той же самий час ненавидимо людей – наша любов є несправжньою. Будучи християнами, ми є в світі як зерно пшениці, кинуте в ґрунт. Ми повинні принести урожай. Цим урожаєм є любов.

Господи, я приходжу до Тебе, щоб побачити Твоє обличчя. І як тільки я Тебе зустріну, я хочу занести Тебе людям, котрих зустрічаю на шляху свого життя. Тільки дай мені сили, щоб на півдорозі я не повернув назад.