Понеділок ІV тижня Великого Посту


Іс 65, 17-21
Пс 30(29) 2 і 4. 5-6. 11-12а і 13б (П.: 2а)
 Йн 4, 43-54

Близька присутність Бога

Слово Божої обітниці має велику силу. Для батька хворого сина було достатньо  довіритися слову  Ісуса: «Іди, син твій живе». Він повернувся додому і знайшов там здорового хлопця. Слухаючи цей уривок Євангелія, варто подумати про те, який рівень моєї віри. Чи достатньо мені слова обітниці, яке міститься у Священному Писанні? Чи я є людиною, яка настільки довіряє Богу, що можу просто слідувати за Господом, куди б Він мене не послав? Ісус був дуже близько до багатьох людей. Тим не менш, вони не повірили, що Бог може бути так близько. А я, чи я вірю в реальну присутність Бога в моєму житті, і в те, що Він зі мною в кожній життєвій ситуації?

Ісусе, батько хворого сина повірив Твоєму слову, що його син одужає. Збільш мою віру, щоб я також міг слідувати за Твоїм голосом, і не піддаватися сумніву.